Single Album Renggo & Maharaja

Single Album Renggo & Maharaja
just click here to buy album 'Maharaja'

Thursday, January 20, 2011

Fellow & Friends..........

Salam Kemesraan,Minggu ini adalah minggu Promosi Single Album Aku'Renggo(ARROW) & Maharaja'...memang agak sibuk,selepas sekian lama tidak menjejakkan kaki ke Conti-Conti Radio....minggu ini rutin itu kembali dalam hidup aku,insyaallah aku akan ke udara di Radio Thr Gegar pada hari sabtu ni jam 10am-12pm.memang aku agak excited sebab dah lama tak keudara & dah lama tak melakukan promosi seperti ini,namun atas sokongan rakan-rakan yang tak pernah putus-putus memberi galakkan....langkah ku untuk ke Conti terasa lebih gah,Alhamdulillah.......Namun aku agak terkilan kerana Member Maharaja yang lain tak dapat bersama dengan aku untuk membuat rangka Promosi kerana Tanggungjawab lain memerlukan mereka lebih berada di tempat lain...Namun mungkin itulah kuasa Allah,sentiasa menguji kita dengan setiap ujian untuk menunjukkan kemampuan kita untuk menghadapi serta menangani setiap ujian yang datang pada kita....Wallahuallam....

No comments:

Post a Comment